تلویزیونی و رادیویی

هدف اصلی هر تیزر دادن پیامی هر چند ناقص و ادامه دار به بیننده است تا ذهن او را درگیر خودش کند. معمولا تیزرها کوتاه هستند و ابهاماتی در آنها طراحی شده است، بصورتی که بیننده مایل باشد برای رفع آن بارها آن را تماشا کند.
تکنیک های مختلفی برای ساخت تیزرهای تلویزیونی و آگهی های رادیویی وجود دارد و روز به روز در حال به روز رسانی هستند. تکنیک هایی که هر کدام مزایای خود را دارند و برای مخاطب خاصی طراحی شده اند. در کارگروه تلویزیونی و رادیویی کانون آیین رسانه با توجه به استراتژی تعریف شده برای برند، از یک یا ترکیبی از آنها در ساخت آگهی بازرگانی استفاده خواهد شد. جدا از تکنیک های مختلف شناخت احساسات مخاطب هدف از اهمیت بالایی برخوردار است، یکی از شیوه هایی که باعث میشود مخاطب هدف به سادگی از تبلیغات عبور نکند، جذابیت های احساسی آگهی هستند.
کار گروه تلویزیونی و رادیویی کانون آیین رسانه با تجربه دو دهه ساخت و تولید محتوای صوتی و تصویری بصورت حرفه ای و با تجهیزات مدرن، طراحی استوری لاین و ساخت تیزر آگهی بازرگانی شما را بعهده خواهند گرفت.

گالری تصاویر

تیزر آیین رسانه
تصویر ثابت تیزر 2 کانون آیین رسانه
تصویر ثابت تیزر 1 کانون آیین رسانه

سفارشتان را ثبت کنید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    این فیلد را پر کنید
    این فیلد را پر کنید
    لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

    فهرست