تولید محتوا و تدوین
تاکید کانون آیین رسانه بر تولید محتوای سبز است بدین معنی که همیشه کیفیت و تازگی خود را حفظ کرده و هیچوقت قدیمی نشود. امروزه تولید محتوا یکی از مرحله های مهم چرخه بازاریابی است در حقیقت تولید محتوای با کیفیت باعث ارتقای برند شما در بین رقبا می شود.
در تولید محتوا تک تک ایده ها باید تبدیل به پیامی شوند که آدرس گیرنده در آن درج شده باشد و در بسته بندی مناسب آماده ارسال در بستر اینترنت یا وسایل ارتباط جمعی باشد. دنیای بیکران بازاریابی محتوا آنقدر گسترده است که هر کسی تعریف خود را از آن دارد اما بصورت ساده، تولید محتوا خلق هر چیز قابل درک برای انسان است.
ویکی پدیا تعریف ساده و کاملی درباره تدوین دارد، آخرین مرحله تولید، تدوین است. در واقع نقش تدوین در تولید محتوا را میشود به نقش ذهن در واقعیت تشبیح کرد، بطوری که هر چه آشکار است پنهان میکند و هر چه پنهان است را آشکار، بدون آنکه نیازی به دیدن آن باشد.
کار گروه تولید محتوا و تدوین با تکیه بر عوامل حرفه ای و تجهیزات مدرن تمام مراحل ساخت تا تدوین، مونتاژ و ادیتینگ را بعنوان آخرین روایتگر و داستانسرای فعالیت حرفه ای شما به تصویر خواهد کشید.